- 0234-338401
- 0234-338701
Reclamatie administrativa
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BC
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus COVID-19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate – sunt prevăzute la art. 2l și art. 22 din Legea nr. 544/2001, coroborată cu art. 32 și 33 din Hotărârea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, și anume:
În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, acesta se poate adresa cu reclamație administrativă, conducătorului autorității sau instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamația administrativă prevăzută în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților din cadrul autorității sau instituției publice.
Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamația administrativă se consideră în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, conform art. 22 alin. (1) din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare, poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute de Lege.
- Formular reclamatie administrativă 2 – pentru lipsă raspuns ANEXA 6 Model – Reclamaţie administrativă (2) Legea nr. 544 din 2001 (Adaugat la data 13.04.2018) Vizualizare
- Formular reclamație administrativă 1 – pentru raspuns negativ ANEXA 5 Model – Reclamaţie administrativă (1) Legea nr. 544 din 2001 (Adaugat la data 13.04.2018) Vizualizare