Documente publice

Persoana responsabilă cu difuzarea informațiilor publice: Trușcă Nicoleta și în lipsa acesteia Neagu Diana

  • Procedură documentată privind Primirea, înregistrarea și soluționarea petițiilor (Adaugat la data 13.03.2025) Vizualizare
  • Procedură documentată privind Funcționarea structurilor responsabile de informare publică directă (Adaugat la data 13.03.2025) Vizualizare
  • Procedură documentată privind Evidența opiniilor, sugestiilor, recomandărilor (Adaugat la data 13.03.2025) Vizualizare
  • Procedură documentată privind Corespondența inter și intrainstituțională în Secretariat (Adaugat la data 13.03.2025) Vizualizare
  • Procedură documentată privind comunicarea din oficiu a informaților de interes public (Adaugat la data 10.03.2025) Vizualizare

Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link 

  • ANEXA 6 Model – Reclamaţie administrativă (2) Legea nr. 544 din 2001 (Adaugat la data 13.04.2018) Vizualizare
  • ANEXA 5 Model – Reclamaţie administrativă (1) Legea nr. 544 din 2001 (Adaugat la data 13.04.2018) Vizualizare
  • ANEXA 4 Model – Formular-tip cerere de informaţii de interes public Legea nr. 544 din 2001 (Adaugat la data 13.04.2018) Vizualizare

Lista informaţiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completată

1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Primăriei comunei Căiuți și Consiliului Local Căiuți;
2. Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare;
3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Căiuți şi cele ale persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor publice;
4. Coordonatele de contact ale Primăriei și Consiliului Local Căiuți, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
5. Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
6. Strategia Comunei Căiuți;
7. Lista cuprinzând documentele de interes public;
8. Lista cuprinzând categoriile de documente elaborate şi/sau gestionate, potrivit legii;
9. Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii, în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
10. Raportul anual de activitate al autorităţii;
11. Raportul periodic de activitate al autorităţii, după publicarea sa, potrivit art. 5 alin. (3) din Legea nr.544/2001.

Lista informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completată

1. Hotararile Consiliului Local al comunei Căiuți
2. Dispozitiile cu caracter normativ emise de primarul comunei Căiuți
3. Componența nominală a Consiliului local al comunei Căiuți, inclusiv apartenența politică, comisiile de specialitate, regulamentul de funcționare al Consiliului local.
4. Rapoartele anuale de activitate intocmite de consilierii locali
5. Informări intocmite de primarul comunei Căiuți privind starea economico-socială a comunei Căiuți, rapoartele anuale de activitate economico-socială precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotărârilor Consiliului local.
6. Documentele referitoare la propunerile cetațenilor.
7. Planul urbanistic general, planurile urbanistice zonale, planurile de situatie.
8. Lista certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/ desființare eliberate.
9. Situatia statistică privind activitatea de stare civila: numarul nasterilor, căsătoriilor, deceselor si alte asemenea.
10. Lista beneficiarilor venitului minim garantat.
11. Activitățile si locurile in care se prestează munca in folosul comunității, prezența lunară la muncă a beneficiarilor ajutorului social.
12. Lista de achiziții publice, servicii si lucrări.
13. Dosarul achizițiilor publice, inclusiv contractele de achiziții de bunuri si servicii.
14. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.
15. Nivelul impozitelor si taxelor locale stabilite conform hotararilor consiliului local, modul de calcul al acestora, facilitatile fiscale de care beneficiază anumite categorii de cetateni, informatii care privesc aplicarea Legii nr. 571/2003, modificata si completata, privind Codul Fiscal.
16. Documente ce stau la baza organizării și desfășurării licitațiilor publice
17. Studii de fezabilitate, proiecte, avize ce stau la baza finanțării obiectivelor de investiții de interes local
18. Declarațiile de avere și declarațiile de interese ale aleșilor locali și ale funcționarilor publici
19. Ofertele de vânzare a terenurilor agricole
20. Relatii de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din țară.
21. Lista certificatelor de producator eliberate.
22. Informatii privind activitatea cultural – sportivă desfășurată pe teritoriul comunei Căiuți.
23. Relatii cu O.N.G. – uri, programe si colaborari.
24. Informatii despre programele cu finantare externă.

Lista informaţiilor ce se exceptează de la accesul liber al cetățenilor potrivit art. 15 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completată

1. Documentele cu caracter personal care însoţesc hotărârile consiliului local și dispoziţiile primarului;
2. Deliberările consiliului local în cazurile în care, potrivit legii, s-a aprobat ca acestea să nu fie publice, precum si documentele întocmite în aceste situaţii;
3. Documente de stare civilă care privesc statutul civil al persoanei, cum ar fi acte și certificate de nastere, de deces, precum si copii ale acestora, dosare de căsătorie, menţiuni referitoare la modificarea statutului civil al persoanei si alte asemenea, cu excepţia situaţiilor statistice referitoare la actele si faptele de stare civilă înregistrate la nivelul comunei;
4. Dosarele de schimbare de nume pe cale administativă, rectificare, anulare, completare, transcriere certificate de stare civilă, înregistrare tardivă a nasterii, moarte prezumată;
5. Prelucrări de date cu caracter personal fără consimţământul persoanei vizate; listele electorale permanente
6. Procesele-verbale de constatare si sancţionare a contravenţiilor;
7. Certificatele de urbanism;
8. Autorizaţiile de construire;
9. Cererile, petiţiile precum si reclamaţiile si sesizările adresate Primăriei si Consiliul Local, fără acordul semnatarilor;
10. Informaţiile cu privire la impozitele si taxele locale, alte obligaţii ale plătitorilor, care ţin de păstarea secretului fiscal;
11. Informaţii primite de la bănci, organe de poliţie, instituţii care gestionează registre publice sau alte asemenea, care au caracter confidenţial;
12. Documentele care se întocmesc potrivit Legii protecţiei civile nr.481/2004 precum și documentele pentru situații de urgență întocmite în baza actelor normative în vigoare
13. Documentele cu caracter militar care se întocmesc în baza H.G.R. nr.25/1996;
14. Documentele care se întocmesc în baza Legii nr.132/1997 privind rechiziţiile debunuri si prestări servicii în interes public;
15. Planul de analiză si acoperire a riscurilor;
16. Contractele civile, contractele administrative, dacă acestea conţin clauze de confidenţialitate;
17. Rapoartele de audit intern si procesele verbale de control;
18.Documetele care privesc persoanele fizice, aflate în dosarele care fac obiectul unor dosare soluţionate definitiv si irevocabil;
19. Documentele care privesc persoanele fizice, aflate în arhiva proprie;
20. Informaţiile cu privire la datele personale ale salariaţiilor din aparatul de specialitate al primarului, dacă actele normative în vigoare nu prevăd altfel;
21. Dosarele aflate pe rolurile instanțelor de judecată și documentele ce le compun în care primarul, consiliul local sau una din instituțiile subordonate este parte;
22. Documente conținute în dosarul achiziției publice care conțin informații clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală, potrivit legii;
23. Sesizările și documentele comisiei de disciplină, informațiile privind procedura disciplinară și cele rezultate din cercetarea administrativă, cu excepția raportului privind propunerea de sancționare;
24. Documente a căror comunicare publică poate afecta principiul liberei concurențe sau care poate influența dosarele aflate pe rolul instanțelor judecătorești;
25. Alte documente cu caracter personal sau preluări de date cu caracter
personal care cad sub incidenţa Legii nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulaţie a datelor, respectiv orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă.

 Lista documentelor de interes public gestionate de compartimentele din cadrul Primăriei comunei Căiuți

  • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
  • Coordonatele de contact ale instituției (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet);
  • Hotărârile Consiliului Local;
  • Procesele verbale/Minute ale ședințelor de Consiliu Local
  • Proiectele de hotărâre, rapoartele de specialitate, referatele de aprobare;
  • Dispozițiile Primarului care nu au caracter individual;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local;
  • Declarațiile de avere și de interese ale primarului, consilierilor locali și ale funcționarilor publici;
  • Raportul anual de activitate al Primarului;
  • Raportul privind starea economică, socială și de mediu a Comunei Căiuți;
  • Programele și strategiile proprii;
  • Studiile de mediu;
  • Strategia de dezvoltare economico-socială ;
  • Bugetul local, bilanțul contabil;
  • Lista de investiții;
  • Contractele de achiziții publice;
  • Contractele de finanțări nerambursabile acordate de instituție;
  • Inventarul bunurilor din domeniul public al Comunei Căiuți;
  • Documentele referitoare la organizarea și desfășurarea licitațiilor;
  • Contracte, parteneriate, convenții;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al autorității locale;
  • Codul etic al angajaților instituției;
  • Organigrama aparatului propriu;
  • Anunțurile privind organizarea concursurilor de recrutare/promovare a funcțiilor publice/contractuale;
  • Comunicate de presă, buletine informative, materiale de presă;
  • Raportul anual cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
  • Buletinul informativ privind informațiile de interes public conform Legii nr. 544/2001;
  • Registrul pentru înregistrarea cererilor și răspunsurilor privind informațiile de interes public;
  • Registrul pentru înregistrarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice;
  • Registrul autorizațiilor de construire;
  • Registrul certificatelor de urbanism;
  • Acordurile și protocoalele de cooperare și asociere ale Primăriei cu autoritățile administrației publice din țară și din străinătate;
  • Raportul anual cu privire la implementarea Legii nr. 52/2003;
  • Anunțuri referitoare la elaborarea unui act normativ;
  • Certificate de urbanism;
  • Autorizații de construire/demolare sau intrare în legalitate;
  • Planul de analiză și acoperire a riscurilor;
  • Planul de evacuare în situații de urgență;
  • Planul de pregătire în domeniul situațiilor de urgență;
  • Planul de apărare împotriva inundațiilor, ghețurilor și poluărilor accidentale;
  • Reguli și moduri de comportare în situații de urgență
  • Alte documente și informații, care nu se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.